Semblava que l’afer Fuoli començava a baixar d’intensitat. Però no del tot. O no encara. 72 hores després de les paraules del porter del Sabadell durant la celebració, 48 després de les seves disculpes i la condemna del club i 24 hores després que l’alcaldessa de Sabadell, Marta Farrés, optés per passar pàgina, el cas ha arribat a la roda de premsa del Consell de Ministres.
La portaveu del govern espanyol, Elma Saiz, ha afirmat en la roda de premsa setmanal després del Consell de Ministres que les paraules del porter del Sabadell, Diego Fuoli, animant l’afició a insultar el president espanyol no desmereixen la celebració de l’ascens a Segona.

No obstant, Saiz ha recordat que Fuoli no va inventar cap expressió, sinó que va reproduir un càntic promogut pels que utilitzen l’insult “com una eina política quan falten arguments”. Ha destacat que el govern espanyol està “compromès” amb la Lliga per desterrar “l’odi i l’insult” de l’esport, i ha recordat que Sánchez “és el president que ha multiplicat per vuit les beques”, que “ha fet de l’esport un dret ciutadà” i qui “ha enfortit la protecció per als esportistes d’alt nivell”.


