Despatx LLuch

Atenció Ciutadana ha atès més de 280.000 persones l’any 2013

  • L’Ajuntament assegura que el SAC es consolida com a via per fer gestions i resoldre consultes amb el consistori.

  • La mitjana de persones ateses per dia a les 5 oficines del SAC i al telèfon 010 és de 1.135.

Sabadell Atenció Ciutadana (SAC) ha realitzat durant el darrer any un total de 786.127 atencions, si es sumen els canals presencials, telefònics i a través d’internet, que ha pujat de forma considerable en detriment de les consultes telefòniques.

Si es compara amb l’any anterior, el nombre de persones ateses ha baixat, però s’han incrementat les gestions o consultes. La mitjana indica que cada persona que s’adreça al SAC de forma presencial o telefònica fa més d’una gestió.

El Centre d’Atenció del Despatx Lluch continua sent el que acull més atencions, tot i que cada vegada augmenta més l’ús de les oficines repartides per la ciutat de Sabadell. El segon punt més utilitzat pels ciutadans és el SAC Nord (Centre Cívic de Ca n’Oriac), seguit pel SAC Sud (Centre Cívic de la Creu de Barberà), l’oficina Oest (Centre Cívic de Can Rull) i l’est (Centre Cívic de Torre-romeu).

La regidora de Relacions Ciutadanes, Anna Carrasco, ha assegurat que “aquest setembre celebrarà el seu desè aniversari amb la satisfacció d’haver consolidat les oficines cardinals com un servei de qualitat al territori”.

Treballem per apropar cada dia una mica més l‘Ajuntament al ciutadà, per aquesta raó un dels projectes que tenim en ment és una nova aplicació mòbil del SAC, és a dir, que volem utilitzar les noves tecnologies per ser encara més propers. De fet, l’objectiu és fer servir el WhatsApp per obrir les portes del Servei d’Atenció Ciutadana”

En el darrer any, han pujat els tràmits relacionats amb el padró, els tràmits fiscals, de comunicacions, d’adquisició de carnets de bus i consultes relacionades amb la via pública, mentre que han baixat les inscripcions i els tràmits relacionats amb temes de consum.

Segons fonts municipals, s’ha reduït fins a un 50 per cent el temps d’espera al Despatx Lluch respecte l’any anterior, passant de poc més de vuit minuts a poc més de quatre minuts d’espera. L’Ajuntament està treballant perquè els minuts d’espera en totes les oficines sigui entre els dos i els quatre minuts.

Foto portada: façana del Despatx Lluch, en una imatge d’arxiu. Autor: David B.

Els comentaris estan tancats