——————–PUBLICITAT——————-
——————–PUBLICITAT——————-
Aquest dimecres s’ha iniciat la campanya de vacunació de la grip al CAP Sud de Sabadell. Els majors de 70 anys es vacunaran doblement; amb la vacuna del virus de la grip i amb la tercera dosi de la vaccí de la Covid.
A partir d’aquest dimecres les persones majors de 70 anys i que faci més de sis mesos que hagin estat vacunats amb la segona dosi de la vaccí contra la Covid-19, es vacunaran amb una tercera dosi de la vacuna contra la Covid, al mateix temps que es posin la vacuna de la grip.
La infermera i referent del centre de distribució de vacunes de la comarca, Carme Barnils, ha explicat que el Vallès Occidental compta amb 81.000 dosis de la vacuna de la grip.
“L’any passat vam tenir un repunt molt important de la vacunació de la grip” i es marquen l’objectiu d’arribar “al 75 per cent de la població de risc”.
Els CAPS faran una recerca activa, trucant a persones dels col·lectius de risc i als majors de 70 anys per acudir als centres assistencials per vacunar-se. D’altra banda també es pot demanar hora a l’Atenció Primària.
Segueix iSabadell a Telegram!
Segueix iSabadell a Telegram i rebràs les notícies més rellevants directament al teu dispositiu. Fes-ho AQUÍ.
Foto portada: vacunació Covid- Grip al Cap del Sud. Autor: David B.

