L’àmbit Metropolità Nord del Servei Català de la Salut ha obert un nou espai per fer proves de Covid-19 a persones sense símptomes a Sabadell. Està situat al casal cívic Arraona-Merinals. Aquest espai se suma al centre cívic de la Creu Alta.
Segons informa la Metropolitana Nord es posa en marxa aquest nou espai al casal cívic d’Arraona Merinals per a persones que siguin citades des d’atenció primària. Aquest punt se suma al que hi ha ubicat al centre cívic de la Creu Alta – Cal Balsach. A més, també hi ha el punt del centre cívic Ca n’Amiguet, a Barberà del Vallès però molt proper a Sabadell.
L’objectiu és reduir el temps d’espera per fer-se la prova i acosta els punts de prova a la ciutadania. L’espai ha estat revisat per garantir que és adequat i permet mantenir les condicions de seguretat necessàries.