La Primitiva deixa més d’un milió d’euros al sud

El sorteig de la Primitiva d’aquest dijous 10 d’agost ha deixat més d’un milió d’euros a Sabadell. La sort li ha tornat a somriure a una de les administracions amb més solera de la zona sud, la situada al número 36 del passeig d’Espronceda. Només una butlleta ha encertat els sis dígits del sorteig entre totes les validades. La xifra del premi obtingut ascendeix a 1.190.850 euros.

L’afortunat ha encertat els sis números de la combinació guanyadora (10, 20, 17, 42, 28 i 25), però no el del reintegrament (8), que amb el pot acumulat li hagués permès aconseguir més de sis milions d’euros.

Cal destacar que el mateix punt de venda del barri d’Espronceda ja va protagonitzar una pluja de milions fa uns mesos. El passat 3 de març, un usuari va guanyar 10,9 milions d’euros gràcies també al sorteig de La Primitiva. En aquell cas, va encertar també la Combinació Especial.

Foto de portada: una butlleta de la Primitiva. Autor: cedida.

Els comentaris estan tancats