[PUBLICITAT]
[PUBLICITAT]
L’Outlet de CIPO, la tradicional activitat de venda de peces de roba, assoleix un nou èxit, recaptant un total de 30 mil euros en tres dies de vendes, una xifra que supera en 7 mil l’edició anterior. El pati Turull de la Fundació 1859 Caixa Sabadell ha estat l’escenari dels punts de venda d’aquest any. Segons exposa el president de CIPO, Joan Madaula, el canvi d’ubicació ha sigut profitós per potenciar el creixement de l’Outlet d’enguany.
Segons exposa el president de CIPO, Joan Madaula, el canvi d’ubicació ha sigut beneficiós per potenciar el creixement de l’Outlet d’enguany. No només la recaptació ha batut nous rècords, les vendes també han registrat unes xifres molt positives. De les 6.500 peces que es van posar a la venda, se n’han venut més de 3 mil, superant en 400 la xifra de l’any anterior. En els tres dies de venda, segons dades de la Fundació 1859, hi van passar pràcticament sis mil persones, un 60 per cent més que al mes de maig.
D’aquests 30 mil euros recaptats, el 10 per cent (3 mil) es donaran Plena Inclusión Comunitat Valenciana, una entitat que ha posat en marxa una campanya per ajudar persones amb discapacitat intel·lectual i als seus familiars que han patit els devastadors efectes de la DANA. La resta dels fons es destinaran al programa de connexió comunitària CIPO, amb l’objectiu de potenciar la participació activa de les persones amb discapacitat.
Foto de portada: Outlet CIPO. Autor: Cedida