Des del proper dilluns 23 d’abril es podrà sol·licitar una cita prèvia per gestionar tributs i el padró al Servei d’Atenció Ciutadana (SAC).
Inicialment només funcionarà per a tràmits de padró (altes i canvis de domicili) i els relacionats amb impostos i taxes (IBI, plusvàlua,residus, vehicles i guals). De forma progressiva s’anirà implantant a tots els tràmits de l’Oficina d’Atenció Ciutadana del Despatx Lluch.
La cita prèvia es podrà demanar per internet mitjançant el portal web municipal, per telèfon trucant al 010 (o bé 93 745 31 10 si es truca des d’un mòbil o des de fora de Sabadell) i presencialment a les oficines del SAC.
Amb aquesta mesura l’Ajuntament pretén facilitar les gestions a la ciutadania i evitar esperes innecessàries per ser atès. La regidora de Transparència, Recursos Humans i Organització, Elena Hinojo, ha manifestat que “la nostra prioritat és una gestió de qualitat i la millora contínua de l’atenció a la ciutadania”. Ha explicat també que paral·lelament estan treballant en l’administració electrònica.