L’outlet que la cooperativa CIPO ha organitzat aquest cap de setmana ha batut el rècord històric de recaptació de la cooperativa d’inserció laboral. Han aconseguit 16.500 euros, més del previst, que invertiran en el benestar emocional dels usuaris del centre ocupacional.
Segons dades facilitades per CIPO, es van vendre prop de 1.900 peces de roba en 600 compres. Un rècord històric que va permetre recaptar 16.500 euros per invertir en el programa de benestar emocional destinat als usuaris del centre ocupacional, amb activitats amb cavalls i d’expressió artística. La recaptació més alta s’havia aconseguit l’any passat amb 15.000 euros, també en l’edició primavera.
“L’objectiu era ambiciós, ja que teníem menys peces que el 2022, però la resposta de la ciutadania, un cop més, ha estat increïble”, explica el president de CIPO, Joan Madaula.
L’outlet s’ha celebrat del 5 al 7 de maig, com és habitual, al cèntric Mercat de Sant Joan. Es van vendre gairebé la meitat de les peces de roba que es van posar a la venda. Les persones visitants són majoritàriament dones, de 45 a 65 anys. Durant els tres dies de venda, un equip de voluntariat format per una vintena de persones va atendre el públic i gestionar la caixa. Com en l’edició anterior, s’hi van sumar joves participants en projectes formatius de la Fundació Main, els quals també van participar en el muntatge i preparació previs.
Foto portada: un moment de l’outlet, aquest cap de setmana. Autor: cedida.