El 19è Outlet de CIPO, celebrat del 16 al 18 de maig al Pati Turull, ha assolit xifres històriques. Enguany, l’esdeveniment solidari ha recaptat al voltant dels 35.000 euros, superant els 30.000 de la darrera edició i els 23.000 de la primavera de l’any passat. En total han visitat més de 6.500 persones al llarg dels tres dies.
Segons informen des de l’entitat, s’han posat a la venda 9.400 peces de roba i complements, comptant amb un total de 42 establiments, suposant un increment del 56 per cent de vendes respecte la campanya passada. L’entitat reafirma el seu objectiu de continuar oferint una proposta social i compromesa amb la ciutat.
“Estem molt contents amb els resultats d’aquest any, perquè confirmen que l’Outlet de CIPO ha crescut fins a consolidar-se com un esdeveniment de ciutat”, ressalta Joan Madaula, president de CIPO.
Pel que fa als col·laboradors i voluntaris que van formar part de la jornada, van ser més de 60 persones, doblant la participació. Així doncs, l’entitat ha emfatitzat la major implicació ciutadana, especialment de joves i de persones incorporades a través del Punt de Voluntariat de l’Ajuntament. A banda de la venda de roba, es va habilitar un córner de begudes, a càrrec de Malapell.
Respecte la recaptació d’enguany, es destinaran íntegrament a finançar un projecte de logopèdia per a persones del Centre Ocupacional de CIPO amb dificultats comunicatives. Aquest servei, representa un valor afegit en l’atenció que proporciona l’entitat: “Ens permet fer un salt qualitatiu i posar l’accen en la dignitat del servei que oferim. Volem millorar l’autonomia i afavorir la participació activa”, finalitza el gerent, Jordi Garcia.
Foto de portada: visitant a l’Outlet de CIPO del maig de 2025. Autor: D.Jiménez.