Foto portada: exterior del Parc de Bombers, fa un temps. Autor: cedida.

Una plaga de paneroles obliga a desallotjar el Parc de Bombers

Una plaga de paneroles ha obligat a desallotjar aquest dimecres el Parc de Bombers de Sabadell, situat a la carretera de Barcelona, al barri de Gràcia. S’ha hagut de fumigar, traslladar personal i vehicles i durant unes hores ha quedat totalment buit, segons ha avançat Diari de Sabadell.

Les paneroles continuen donant a parlar aquest estiu a Sabadell. Aquest dimarts la seva prèsencia ha obligat a prendre mesures contundents dins del Parc de Bombers, que s’ha hagut de fumigar, obligant a desplaçar el personal i els vehicles al parc de Bombers de Castellar fins que les instal·lacions s’airegin i es pugui tornar.

Taquilles dels bombers. Autora: Lucia Marin
Taquilles dels bombers, en una imatge d’arxiu. Autora: Lucia Marin

Està previst que les instal·lacions tornin a ser operatives al llarg d’aquest dijous. Es tracta, en tot cas, d’una situació molt poc habitual tot i que la presència de paneroles i d’altres insectes va a l’alça any rere any. Només en les darreres setmanes hi ha hagut queixes per paneroles a diversos barris, també per la presència de l’escabarat morrut al nord de la ciutat, i en alguns casos també per les rates.

Foto portada: exterior del Parc de Bombers, fa un temps. Autor: cedida.

Els comentaris estan tancats