Autora: Gemma Vives.

Prova pilot per incentivar la compra o lloguer de locals buits

L’Ajuntament ha posat en marxa una campanya per impulsar l’ús de locals comercials disponibles. Es tracta d’una iniciativa per dinamitzar el comerç de proximitat i, alhora, donar un aspecte més atractiu i segur, amb la instal·lació de vinils gràfics en els vidres exteriors amb finalitats publicitàries als aparadors de locals buits per llogar o vendre.

La tinenta d’alcaldessa de desenvolupament econòmic, Montse González, ha explicat que l’objectiu de la campanya “és impulsar l’ús de locals disponibles per dinamitzar el comerç de proximitat, revertir l’efecte “persiana abaixada” i millorar “l’estètica dels carrers”. Tot plegat consisteix en instal·lar vinils gràfics en els vidres exteriors publicitaris als aparadors de locals buits per llogar o vendre.

Alhora, s’elaborarà una borsa d’establiments buits on es podria col·locar el vinil. D’aquests disseny, es reserva un 75 per cent de la superfície per posar-hi campanyes institucionals de l’Ajuntament i el 25 per cent restant per a la mateixa immobiliària o la part, propietària per a incentivar-ne el lloguer o compra.

Foto portada: Rambla comerç passeig. Autora: Gemma Vives

Comments are closed.