-
ICV-EUiA pregunta al Parlament pel cas d’una sabadellenca que espere una operació des de fa sis anys.
-
Asseguren que podria haver-hi 2.000 persones en la mateixa situació al Taulí.
El grup parlamentari d’Iniciativa per Cataluya Verds- Esquerra Unida i Alternativa pregunta al Parlament pel cas d’una dona sabadellenca que fa sis anys està esperant al Parc Taulí per dues operacions d’hèrnia discal. Es creu que hi ha fins a 2.000 persones en una situació similar.
La diputada d’ICV-EUiA Marta Ribas manté que “les esperes dels pacients que han de ser atesos arriba a límits insuportables” i demana a Salut més informació sobre el cas concret de Glòria Segarra, de 51 anys, que explica La Vanguardia. Segarra està en llista d’espera per operar-se des de fa anys i ha viscut un periple personal entre el Taulí i la Clínica del Vallès. En aquest temps, ha engreixat 40 quilos i assegura que ja no aguanta el dolor.
La diputada Ribas pregunta si és cert que hi ha 2.000 persones esperant sis anys o més per una operació. D’altra banda els ecosocialistes volen saber les relacions entre el Taulí i altres centres sanitaris com la Clínica del Vallès o l’Hospital General de Catalunya. Especialment com funcionen les cessions de treballadors i que facturen al CatSalut els centres privats pels convenis que mantenen amb la sanitat pública.
EUiA preguntarà per la sanitat al ple
El grup municipal d’EUiA a Sabadell, per altra banda, portarà al ple municipal d’abril un seguit de qüestions per conéixer les llistes d’espera actualitzades, el llistat d’empreses externes amb les que hi ha contractes de provisió i el pressupost d’ingressos i despeses de la Corporació Sanitària Parc Taulí.
Pel que fa al cas Mercuri en el qual se suposa que hi està implicada la diputada sabadellenca Montserrat Capdevila i Tatché, caldria esbrinar ben bé que hi ha de cert en llur implicació, i deixar-se de judicis de valor com ja han fet alguns mitjans i alguns particulars.
Els senyors Manuel Bustos i Francisco Bustos, i la senyora Montserrat Costa, des de la imputació i que van deixar llurs càrrecs, que jo no els hi he vist mai més el pèl. En canvi, a la senyora Montserrat Capdevila, me l’he trobada pel carrer algunes vegades i, fins i tot formant part del Cos de Dansa de l’Esbart Sabadell Dansaire, en concret el Diumenge de Carnestoltes, evolucionant, alegre i distesa, en el espectacular Ball de Gitanes del Vallès! Una persona que estigui implicada o imputada en qualsevol afer, sigui del tipus que sigui, no crec que li quedin massa ganes de ballar, i menys en públic al cor de la ciutat, davant mateix de l’Ajuntament de Sabadell.
Senyor Marquès,
Respecto molt la seva opinió. Jo també soc una persona partícep de la presumpció d’inocència. Però quan aquesta senyora mateixa ha tornat els diners és que hi ha “alguna cosa” què no sabem.
El senyor Millet va tornar 8 milions per callar els jutges al començament del cas… I ara resulta que presuntament… ¿ ha robat uns 80 ? I està passejant tan tranquil pels carrers de Barcelona…
A veure. És tanta la corrupció què traspassa a alguns governants que els jutges haurien de prendre mesures més fermes contra els imputats.
La filla del Rei va dir davant del jutge 200 vegades que no sabia res.
La “Pantoja” no sabia que Julián Muñoz treia diners de l’Ajuntament en bosses d’escombreria.
I un llarg etc.
Ara, ja, hi ha molta gent què no ens creiem allò de la cigonya i els nadons.
Salutacions.