Dos ferits per la caiguda del sostre d’una casa del barri de Nostra Llar. L’incident s’ha produït aquest diumenge al matí abans de les 8 hores pel col·lapse parcial d’una teulada. Cinc dotacions de Bombers s’han dirigit al domicili per assistir els ferits. Dues persones, una dona i un menor d’edat, han quedat atrapades però han pogut sortir pel seu propi peu.
Els dos ferits, de caràcter lleu, han estat traslladats a l’hospital de Sabadell per observar la seva evolució. Cinc dotacions de Bombers s’han desplaçat al lloc dels fets i han desallotjat dos domicilis de forma preventiva. Un tècnic municipal ha inspeccionat l’estructura i ha donat el vistiplau al retorn dels veïns d’un dels habitatges malgrat que no podran pujar a la planta superior de casa seva fins que no se solucionin els problemes. En canvi els veïns de l’altre han estat desallotjats.
Foto portada: una cinta dels Bombers, que han actuat en la caiguda del sostre d’una casa al barri de Nostra Llar. Autor: David B.
