Foto portada: els vehicles afectats per l'incendi, aquest matí. Autor: M.A.Martínez / cedida.

Una desena de cotxes afectats per un incendi

El mal ús dels petards a les portes de la revetlla de Sant Joan, ha causat estralls aquesta nit. L’Ajuntament creu que presumptament el llançament de petards ha provocat dos incendis, que han acabat afectant gairebé una desena de vehicles i cinc contenidors.

Segons la Policia Municipal, poc després de l’una de la matinada s’ha produït un incendi al carrer d’Esteve Paluzié, a la Creu de Barberà. Fonts policials asseguren que la causa és el llançament de petards. L’incendi ha afectat quatre vehicles estacionats al costat dels quatre contenidors que han cremat i, de retruc, cinc vehicles més, amb danys lleus. Una dotació dels Bombers, dues unitats de la Policia Municipal i una dels Mossos d’Esquadra s’han desplaçat al lloc dels fets.

A més, una hora abans, i no gaire lluny, al número 106 del carrer París, també a la Creu de Barberà, un altre petard ha provocat l’incendi d’un contenidor. Una unitat de Bombers, una de la Policia Municipal han anat al lloc dels fets. La grua ha mogut un vehicle per evitar-li danys.

Dispositiu per Sant Joan

Fonts municipals reclamen seny a l’hora d’utilitzar els petards. Falten quatre dies per a la revetlla de Sant Joan i l’ús de pirotècnia anirà a més en els propers dies. Els Mossos, la Policia Municipal, Bombers, l’Agrupació de Defensa Forestal i Protecció Civil presentaran aquest divendres al matí el dispositiu de seguretat per a la revetlla.

Foto portada: els vehicles afectats per l’incendi, aquest matí. Autor: M.A.Martínez / cedida.

Deixeu un comentari