Espectacular accident de cotxe aquest diumenge a la nit al carrer de Juvenal, al barri de Can Rull. Un vehicle ha bolcat per causes desconegudes quan circulava per un carrer d’un únic sentit de circulació. Malgrat l’espectacularitat de l’escena, la conductora, que va donar positiu en el control d’alcoholèmia, ha resultat il·lesa.
Segons diversos testimonis presencials, el vehicle circulava per la confluència dels carrers de Sócrates i Juvenal, dos carrers interiors del barri de Can Rull, d’un únic sentit de circulació. Un vehicle conduït per una dona en solitari ha acabat bolcant al passar al costat d’una parada d’autobús, de les que té una plataforma. Segons tots els indicis, el vehicle va pujar a la plataforma per error, cosa que sumat a la velocitat de la marxa va provocar que el vehicle bolqués, quedant cap per avall al mig del carrer.
Malgrat ser un carrer estret i tot just al davant d’un ultramarins dels que obre fins les 11 de la nit, ningú no va prendre mal ni hi ha danys materials més enllà dels patits pel propi vehicle. La conductora anava sola.
La Policia Municipal ha tallat el pas de la via durant uns minuts. També hi ha hagut una ambulància del Servei d’Emergències Mèdiques i un camió de Bombers. Segons ha pogut saber aquest digital, la conductora va donar positiu en el control d’alcoholèmia.
Foto portada: el vehicle bolcat, al mig del carrer. Autor: cedida.