Foto portada: plantes de marihuana, en una imatge. Autor: Policia Municipal via Twitter.

La Policia Municipal intervé 186 plantes de marihuana

La policia local ha agraït la col·laboració ciutadana que ha permès intervenir i requisar 186 plantes de marihuana en un domicili del barri de Els Merinals.

A les 17.11 hores del dimarts 23 de febrer, al carrer Antilles, 119, del bari de Els Merinals es va procedir al decomís de 186 plantes de marihuana. La Policia Municipal fa unes setmanes es va iniciar una investigació a partir de diverses trucades per forta olor a marihuana per la zona. Després de fer els esbrinaments pertinents, aquest dimarts es va dur a terme un dispositiu de vigilància per la zona, identificant a l’inquilí del pis amb la plantació. Els agents van entrar al domicili amb el consentiment de l’inquilí, de 42 anys, trobant la plantació i es va procedir a la confiscació de 186 plantes.

La Policia Municipal va instruir diligències judicials a la persona que viu al pis on s’han requisat les plantes de marihuana, quedant investigat per un delicte contra la salut pública. D’altra banda, es va comprovar que l’electricitat del pis es trobava punxada al quadre de comptadors i es van fer les gestions oportunes amb Fecsa. Van intervenir dues unitats de Policia Municipal.

Segueix-nos a Telegram:

  • Segueix iSabadell a Telegram clicant el bànner o AQUÍ.

Els comentaris estan tancats