Ensurt aquest matí al districte 1. Una olor molt forta ha fet desallotjar de forma preventiva, dues escoles, l’escola Mare del Diví Pastor, al Centre, i l’escola Joaquim Blume, a Sol i Padrís, segons Diari de Sabadell. Els Bombers han rebut diversos avisos i han fet comprovacions a diversos espais de la ciutat, però no han trobat cap element estrany i l’incident s’ha tancat com una ‘falsa alarma’.
‘Falsa alarma’. Així han definit fonts dels Bombers a aquest digital la incidència d’aquest matí en un àmbit bastant gran del districte 1 de la ciutat. I és que diverses trucades relatives a una olor molt forta a gas han fet desallotjar durant uns minuts dues escoles de la ciutat, l’escola pública Joaquim Blume (Sol i Padrís) i l’escola Mare del Diví Pastor, al Centre.
Cap a les 9.30 s’han buidat les aules. Els Bombers s’han desplaçat als entorns del centres educatius i han fet diverses comprovacions, avisant també la companyia de gas. També s’ha mesurat l’entorn del Passeig Gaudí, a Nostra Llar, i fins i tot a l’entorn de la delegació d’Hisenda, és a dir al sector llevant del centre de Sabadell. Però una hora després, i malgrat diverses comprovacions, no s’ha trobat res estrany i tot plegat s’ha tancat com una falsa alarma.
Foto portada: lateral d’un camió de Bombers. Autor: ACN.
