Foto: Benja, al temple. Autor: R.Benet

Benja es vesteix d’arlequinat per fer el que més li agrada: marcar gols

El C.E.Sabadell ha presentat una de les primeres incorporacions que la direcció esportiva del club tanteja per reforçar l’equip durant aquest mercat d‘hivern. Es tracta del vallesà Benja Martínez, que arriba cedit de la UD. Las Palmas.

Allà a les illes el jugador no ha tingut gens de protagonisme. De fet només ha jugat onze minuts i van ser a la primera jornada. El seu tècnic Paco Herrera disposa de vuit davanters a la seva plantilla, circumstància que ha facilitat la seva sortida al C.E. Sabadell per que el jugador sumi minuts en un equip on hi fa falta un davanter.

El jugador va signar ahir amb el club arlequinat i aquest matí ha passat les pertinents proves físiques on tot seguit s’ha entrenat amb els seus companys i al nou entrenador al que li ha agraït la seva confiança des del primer moment. Després de fer la primera sessió d’entrenament per preparar el partit d’aquest diumenge davant l’Sporting, Benja ha estat presentat a la sala de premsa Miguel Quereda com a nou jugador del conjunt arlequinat fins a final de temporada. El nou davanter ha deixat clar que té ganes de tornar a gaudir del futbol després d’un últim temps no gaire positiu:

Tinc ganes de tornar a marcar gols que és el que més m’agrada fer. Vull demostrar que estic bé a nivell futbolístic i que la lesió està més que superada ja”.

De fet el davanter, ja consolidat a la segona divisió passant per equips com el filial blaugrana, el Girona FC o el Córdoba ha tingut ofertes d’altres clubs de la lliga de plata però no va dubtar en venir a Sabadell.

Més incorporacions previstes

El director esportiu del Centre d’Esports, José Antonio Gordillo, no ha estat present avui durant la presentació de Benja Martínez per “motius laborals” segons ha dit el vicepresident del Sabadell Ignasi Lúquez deixant clar que Gordillo treballa per incorporar nous jugadors. El què no ha dit ha estat si ha anat a Cornellà-El Prat per tancar la incorporació de Carlos Clerc o, a Mèxic per acabar d’ultimar la cessió d’Aníbal Zurdo. Dos jugadors que estan a l’espera de que la Lliga de Futbol Professional doni llum verda a una operació que, com amb Benja necessita una ampliació de capital, aquesta provinent des de Japó.

Foto: Benja, al temple. Autor: R.Benet

 

One Comment

  1. Que Ala,Mahoma o Deu t’escolti