-
El Centre d’Esports Sabadell ja ha tancat la plantilla, que comptarà amb les 25 fitxes possibles.
-
La última incorporació, la de Raül Tamudo, ha estat la més sonada.
Aquesta mateixa nit el mercat de fitxatges tancava per vacances a les dotze de la nit. Abans de les dotze tots els equips van de bòlit per poder tancar últimes incorporacions i, esperar els jugadors descartats pels equips de Primera Divisió. El mercat del futbol ha tancat per uns mesos i no tornarà a obrir fins al mercat hivernal. Així que el Centre d’Esports té la seva plantilla definitiva després d’unes últimes setmanes amb incorporacions.
El Sabadell deixa tancada la seva plantilla deprès d’un estiu força complicat que ha impedit reforçar l’equip de la manera prevista. Els canvis institucionals han fet dubtar a molts jugadors a l’hora de signar per l’entitat, ja que no tenia un futur del tot cert. El director esportiu Xavier Roca, fins que no va fer-se el traspàs de poders i gestió del club, no va tenir el lloc assegurat, i treballar amb la plena seguretat i confiança del nou consell administratiu.
Molts jugadors han sonat pel Centre d’Esports. En les últimes hores del mercat, ha sonat amb molta força el nom de Carlos Aranda, fins ahir a les 23:58 jugador del Granada, equip que milita a la Primera Divisió. El club andalús va arribar a un acord amb el jugador per la recessió del contracte, i signar per la Unión Deportiva Las Palmas, proper rival del Sabadell a la Copa del Rei.
Finalment, però, el Sabadell ha mogut fitxa un cop més sense fer soroll. Amb la màxima discreció s’ha dut a terme la incorporació del davanter de Santa Coloma de Gramanet, Raúl Tamudo. Tamudo és el màxim anotador català, a Primera Divisió ho va fer 129 cops vestint la samarreta del RCD Espanyol, d’on va sortir per la porta del darrere. Més de 400 partits a la màxima categoria del futbol espanyol, jugant amb el Rayo Vallecano, la Reial Societat i el club de la seva vida, l’Espanyol ara de Manu Lanzarote. Tamudo signa per una temporada amb el Sabadell a l’edat de 35 anys. Aquest mateix migdia serà presentat a l’estadi de la Nova Creu Alta a les 13 hores, on s’espera una bona rebuda per part dels seguidors arlequinats a les graderies de l’estadi. La il·lusió d’un fitxatge així s’ha fet notar a les xarxes socials, i no només per part dels que segueixen el Sabadell, també s’ha fet notar en el món del futbol en si.
El fitxatge de Tamudo s’afegeix als que s’han produit en les darrers setmanes i han completat la plantilla arlequinada en el tercer any a Segona. La setmana passada es va presentar el defensa, ex-Primera, Martí Crespí. Abans ho havien fet el migcampista Rúper i Carlos Hernández i Paco Sutil, presentats just abans de començar la Liga Adelante. El mercat de fitxatges ha acabat amb força als despatxos de la Nova Creu Alta en un club amb molts canvis aquest any a totes les esferes.
Goni no formarà part de la plantilla
Javier Salamero que ja compta amb la plantilla feta, només espera que els jugadors de l’infermeria es recuperin el més ràpid possible. Un dels que ja no compten amb ell per aquesta temporada, és el lesionat Raül Goni, al que no se li ha tramitat la fitxa. El central aquest any acaba contracte. El seu lloc l’ha ocupat Tamudo. Goni va lesionar-se en l’amistós que el Sabadell va fer al Japó, i el temps de recuperació establert es entre sis i set mesos.
Els lesionats que sí tenen fitxa són: Goni, Moha i Pablo Ruiz, aquests de llarga durada. I els jugadors lesionats, però que estan en una fase final, o en fase de recuperació són: Juanjo Ciércoles, Hidalgo, Víctor Espasandí i Arteaga. L’equip els espera amb ganes, i sobretot l’entrenador que l’altre dia després de la derrota a casa davant el Deportivo de la Corunya (0-3), en roda de premsa va destacar que els lesionats donaran un canvi qualitatiu en positiu a l’equip.
Com diu la tieta, ha arribat el moment d’estripar el carnet i fer-se del Terrassa. Donem pa a les oques i ens queixem dels ultres, esclar que segons m’expliquen qui són els que aconsellen al japonès, la cosa s’entén. Tots demòcratesdetotalavida…