iSabadell.cat
Sabadell tindrà una pantalla gegant per veure la semifinal del Mundial

Sabadell comptarà amb una pantalla gegant per seguir el partit de semifinals de la Copa del Món de Futbol entre les seleccions de França i Espanya (a més d’una hipotètica final si es classifica La Roja). Segons ha informat l’Ajuntament, un privat -la identitat del qual no ha transcendit- es farà càrrec de la instal·lació del dispositiu, que estarà ubicat a l’amfiteatre del Parc Catalunya.

L’enfrontament tindrà lloc aquest dimarts a les nou de la nit a l’AT&T Stadium de Dallas, casa dels mítics Cowboys de futbol americà. Dues hores abans del xiulet inicial, un DJ començarà a escalfar l’ambient al Parc Catalunya, on els aficionats podran gaudir de la prèvia plegats. El consistori explica que també hi haurà espai per comprar menjar i begudes. Una vegada acabi el partit, hi ha prevista una festa.

Es tracta d’un duel entre dues de les grans favorites a guanyar la competició. Per una banda, França ha protagonitzat un torneig immaculat, amb el madridista Kylian Mbappé anotant vuit gols en només sis partits. Per l’altra, el conjunt de Luís de la Fuente ha esvaït els dubtes inicials i ha arribat al moment decisiu amb les aspiracions intactes, tot eliminant equips com Bèlgica o Portugal.

Aficionats de la selecció espanyola seguint la final de l'Eurocopa a l'amfiteatre del Parc Catalunya. Autora: Alba Garcia
Aficionats de la selecció espanyola seguint la final de l’Eurocopa a l’amfiteatre del Parc Catalunya. Autora: Alba Garcia

Cal recordar que l’amfiteatre ja va acollir fa un parell d’anys la pantalla gegant per veure la final de l’Eurocopa, que va acabar amb victòria espanyola per 2-1 davant Anglaterra. També hi ha precedents similars vinculats a les grans cites de la història recent del CE Sabadell, com la final per a l’ascens a Primera Federació del 2025, amb triomf arlequinat a Múrcia, o la promoció a Segona Divisió de l’any 2011 a Eibar.

Altres municipis vallesans

Com Sabadell, diverses ciutats vallesanes habilitaran pantalles gegants per seguir el combinat estatal. Terrassa, terra de Dani Olmo i Marc Pubill, va col·locar-ne una al barri de Ca n’Anglada per animar els seus paisans des dels quarts de final. Badia també en posarà una altra a l’estadi que duu el nom d’un campió del món, Sergio Busquets. Potser el cas més curiós és el de Polinyà, on els veïns podran reunir-se aquest dilluns a la plaça de la Vila per veure la participació del seu municipi al programa Grand Prix i, un dia després, utilitzaran la mateixa pantalla per retransmetre el futbol.

Comparteix

Icona de pantalla completa