El sabadellenc Joan Mena torna a la política municipal i per això serà el candidat a l’alcaldia de Sabadell En Comú Podem en les pròximes eleccions. Aquest diumenge ha presentat el projecte que té pensat per a la ciutat de cara al 2023 i ho ha fet acompanyat dels alcaldes de Montcada i Reixac i Montornès del Vallès als Jardinets de La Caixa. També hi era la diputada Jéssica Albiach, qui li ha traslladat plena confiança per no només guanyar regidors sinó també l’alcaldia en el pròxim mandat.
Sabadell En Comú Podem vol entrar a l’Ajuntament de cara a l’any que ve i aquest diumenge ha fet un primer pas endavant en aquesta direcció: Joan Mena s’ha presentat com l’alcaldable del partit i ha explicat cap a on vol redirigir la ciutat si guanya les eleccions del 2023. Diferents companys de la mateixa formació en altres rangs territorials, des d’alcaldes vallesans fins a la diputada Jéssica Albiach, li han traslladat el seu suport davant d’un amfiteatre dels Jardinets de La Caixa omplert al 75 per cent.
“Ha estat un pas molt madurat; soc una persona que pensa molt les decisions que pren. La sensació que tinc avui és la mateixa que el primer dia que vaig fer de professor: la sensació de fer-ho amb tota la il·lusió i responsabilitat de tenir la millor herència política, social i sindical”, ha expressat l’alcaldable de Sabadell En Comú Podem, Joan Mena.
La redistribució de la riquesa, el dret a l’habitatge, les pensions, la capacitat adquisitiva de la ciutadania en general i dels joves en especial així com el canvi climàtic son algunes de les principals parets mestres d’En Comú Podem i, per tant, també de la seva marca a Sabadell. Tal com ha recordat la diputada i portaveu de Catalunya En Comú Podem, Jéssica Albiach, aquest és un partit amb un projecte unitari i, per tant, consideren que el que pot beneficiar a Sabadell també pot beneficiar a tot Catalunya. A més, igual que l’alcalde de Montornès del Vallès, José Antonio Montero, i l’alcaldessa de Montcada i Reixac, Laura Campos, Albiach considera que Joan Mena és el millor candidat a l’alcaldia.
“El Joan ja va demostrar la seva capacitat quan va denunciar el cas Mercuri o quan defensa el plurilingüisme i el republicanisme de l’Estat, malgrat totes les traves que posen els qui es pensen que el país és seu”.
La presentació de Mena com a alcaldable de Sabadell En Comú Podem s’ha celebrat aquest diumenge a l’amfiteatre dels Jardinets de La Caixa, després que estrenés la seu del partit ara fa un parell de setmanes (més info: ‘En Comú Podem s’instal·la a La Concòrdia‘). És l’únic que s’ha presentat a les primàries i, per tant, l’únic candidat a l’alcaldia per part d’aquesta formació; anteriorment Mena formava part d’Unitat pel Canvi.
Foto portada: Joan Mena, en la presentació com a alcaldable de Sabadell En Comú Podem. Autor: cedida.